صندلی انتظار سه نفره لیو B58
۳۷,۳۰۰,۰۰۰ ریال

انتظار سه نفره با دو دسته انتگرال در طرفین و پایه و فریم کروم .

- صندلی انتظار ،امکان ارائه به صورت دونفره ، سه نفره و چهارنفره و قابلیت جایگزین کردن میز پذیرایی با یکی از صندلی ها را دارا می باشد.

- وزن مدل سه نفره حدود 1/0 (+/-) 46 کيلوگرم.

- ارتفاع پشتي علي رغم عدم تغيير ارتفاع آن امکان حمايت از کمر و کتف مصرف کننده ايجاد کرده است.

الف- پايه:

- جنس لوله فولادي st37 و پوشش نيکل-کروم براق با ضخامتی در حدود 12 ميکرون و دوام روکش تا 75 ساعت تست سالت اسپري.

ب- فريم اصلی بدنه:

- جنس فريم اصلی بدنه از لوله وناودانیST37 با روکش نيکل کروم براق که در نقاط تحت فشار مقاوم سازی گرديده است.

- دوام روکش نيکل کروم تا 75 ساعت تست سالت اسپري با ضخامت در حدود 12 ميکرون.

پ- سطح نشيمن وپشتی:

- سطح نشيمن از يک لايه فوم ورقی با تراکم بالا وبرزنت مقاوم در برابر کشش به انضمام چرم مصنوعی يا پارچه ميباشد.

- بواسطه ويژگی سطح نشيمن وپشتی ،کف وپشت صندلی انحنای مناسب با بدن اپراتوررا به خود می گيرد وموجبات راحتی استفاده کننده رامهيا می سازد.

ت- قطعات پلاستيکي:

- کليه قطعات پلاستيکي از مواد پلي آميد يا PP-R60 نو با درجه خلوص کافي.

- به واسطه استفاده از مواد نو در قطعات پلاستيکي مشکلات ناشي از آلودگي مواد دسته دوم و بوي ناشي از آن در محصولات وجود ندارد.

ث- روکش:

روکش پارچه:

- امکان شستشو با شوينده هاي مبلي با حداقل تغيير رنگ و مقاوم در مقابل سايش تا 50000 مرتبه سايش و آبرفتگی.

روکش چرم مصنوعي:

- از جنس PU لايه دار بدون بو و مقاوم در برابر سايش تا 50000 مرتبه سايش با حداقل تعريق به علت texture (آج روکش) مناسب.

- قابليت شستشو توسط شوينده هاي معمول، آب و پودر لباس شويي و ترجيحا پاک کننده هاي چند منظوره.

ج- دسته:

- لوله فلزي از جنس فولاد با پوشش آبکاري شده نيکل-کروم با ضخامت 12 ميکرون و 75 ساعت دوام روکش طي تست سالت اسپري.

- رويه و زیری از جنس پلي اورتان تزريقي که نرمي محسوسي دارد(از جنس فرمان اتومبيل) و عدم ايجاد حساسيت يا صدمات پوستي در اثر تماس با روکش دسته ها.

- امکان ارائه روکش دسته از جنس روکش کف و پشت صندلي همراه با ابر جهت نرمي دسته ها با امکان تعويض ساده وسريع دسته حتي توسط مصرف کننده.

چ- پشتي:

- مقاوم در برابر فشار ، ضربه و عدم تغيير شکل در طي استفاده و مقاوم در مقابل ضربه به پشتي و عدم واژگوني .