طبیعی است که در ابتدا می بایست از بین برندهای معروف تولید کننده صندلی اداری ،مثل نیلپر، لیو، اروند، رایانه صنعت و...یکی را انتخاب نمایید. البته خوشبختانه امروزه تولید کنندگان بعلت اینکه رقابت بالایی در عرصه تولید و فروش وجود دارد، تمام توان خود و مجموعه خود را در راستای بهبود، تنوع، بالا بردن آیتم های کنترل کیفیت و همچنین مهندسی ارگونومی بکار گرفته اند. حال شما میبایست با در نظر گرفتن استاندارد بودن صندلی موارد ذیل را نیز رعایت نمایید. 1- با مراجعه به نمایندگی های فروش تعدادی از مدلها را امتحان نمائید. 2- از تجربه دیگران در انتخاب صندلیی پیشنهادیشان تا زمانی که خود آن را تست ننموده اید نتیجه گیری ننمایید، زیرا فیزیک و فرم بدن شما با دیگران متفاوت است لذا شما صندلی مناسب با فیزیک بدن خود را میخواهید.
3- از آنجا که شما فرصت و همچنین زمان انتقال صندلیی ایراد دار خود و صرف هزینه بالا را به تعمیرگاه ندارید، برندی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش در محل کار یا زندگی شما یکی از تعهداتشان باشد.
4- در صورتی که زمان زیادی را پشت میز کار و روی صندلی میگذرانید، این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که با اندک هزینه بالاتر صندلیی انتخاب نمایید که در استفاده بلند مدت از آن احساس راحتی نمائید، این هزینه بالاتر کمک میکند که در آینده درگیر هزینه های بالا و نجومیی پزشکی نگردید.
این مجموعه آمادگی خود را برای مشاوره و ارائه بهترین محصولات و پایین ترین قیمتها به شما اعلام میدارد. با سپاس